Články z Bluewebu
Blogujeme na rôzne témy. Od vývoja softvéru, cez všetko čo sa týka e-commerce až po firemnú kultúru.
Najnovšie články
-
Ako navrhnúť dobrý e-shop: Takto ušetríte čas, nervy aj rozpočet
Blueweb tvorí e-shopy už cez 10 rokov. Za ten čas sme si prešli všeličím, ale nikdy nám nechýbala chuť posúvať sa ďalej a šperkovať to, čo robíme.… Pokračovať v čítaní
-
Zjednodušte CSS vďaka BEM
Prečo je dobré mať jednotné pravidlá písania kódu naprieč celým frontend oddelením? Aké výhody z toho plynú? Zaviedli sme u nás BEM metodiku, vďaka… Pokračovať v čítaní
-
Zrýchlite načítanie videí na e-shope vďaka formátu WebM
Videá sa stávajú čoraz dôležitejšou súčasťou prezentácie produktov na e-shopoch. Pomocou nových formátov môžete automaticky zmenšiť veľkosť videa,… Pokračovať v čítaní
-
Vizuálne vyhľadávanie – od nahrania obrázka po úspešný nákup
Vizuálne vyhľadávanie je stále jednou z menej známych foriem vyhľadávania. Faktom však je, že existuje už niekoľko rokov a dlhšiu dobu je súčasťou… Pokračovať v čítaní
-
Top e-commerce konferencie na rok 2022
Jednou z hlavných premenných vo svete e-commerce je zmena a schopnosť prispôsobiť sa rýchlo zmenám, osvojiť si nové zručnosti a tie pretaviť do praxe… Pokračovať v čítaní
-
Stlačil som červený gombík a neľutujem
Keď rastie firma, chcete rásť s ňou. Aj to je jeden z dôvodov, prečo som sa rozhodol zapojiť do programu R(e)Beleader v podaní Red Button, ako to už… Pokračovať v čítaní
-
Nový web pre Unilabs Slovensko
V článku sa dozviete, ako sa nám pred koncom roka podarilo spustiť nový web pre spoločnosť Unilabs Slovensko, ktorý je najrýchlejšie rastúcim… Pokračovať v čítaní
-
Ako sme v Bluewebe zvládli rok 2021?
Rok 2021 ubehol rýchlejšie ako by sme si na jeho začiatku vedeli predstaviť. Zhrniem niekoľko fragmentov z toho, ako sa nám počas neho darilo, čo sme… Pokračovať v čítaní
-
Ako byť šťastný v práci a ako to riešime my
Ste v práci šťastní? A prečo by ste vôbec mali riešiť šťastie v práci? V práci trávime 1/3 života, to je v priemere až 80 000 hodín. To je príliš… Pokračovať v čítaní
-
[Prípadová štúdia] Ako sme zvýšili konverzný pomer vylepšením vyhľadávania
„Presne toto som hľadal!” Táto veta je mnohokrát kľúčom k spokojnosti každého zákazníka vášho e-shopu. V dobe, kedy si môžeme kúpiť prakticky… Pokračovať v čítaní
-
Black Friday: Najefektívnejšie stratégie pre e-shopy
Časovo obmedzené zľavy, ktoré mnohokrát vedia osloviť aj tých najnáročnejších kupujúcich. Americká nákupná horúčka s názvom Black Friday, ktorá sa… Pokračovať v čítaní
Najpopulárnejšie články
Navrhujeme, vyvíjame a
optimalizujeme e-shopy na mieru.