Články z Bluewebu
Blogujeme na rôzne témy. Od vývoja softvéru, cez všetko čo sa týka e-commerce až po firemnú kultúru.
Najnovšie články
-
[Prípadová štúdia] Ako sme zvýšili konverzný pomer vylepšením vyhľadávania
„Presne toto som hľadal!” Táto veta je mnohokrát kľúčom k spokojnosti každého zákazníka vášho e-shopu. V dobe, kedy si môžeme kúpiť prakticky… Pokračovať v čítaní
-
Black Friday: Najefektívnejšie stratégie pre e-shopy
Časovo obmedzené zľavy, ktoré mnohokrát vedia osloviť aj tých najnáročnejších kupujúcich. Americká nákupná horúčka s názvom Black Friday, ktorá sa… Pokračovať v čítaní
-
Ako využiť zlatý rez pre dokonalú rovnováhu v dizajne
Je pravda, že estetika a jej vnímanie je kompletne individuálne? Prečo na nás pôsobí niektorý dizajn príjemnejšie ako iný? V minulosti sa verilo, že… Pokračovať v čítaní
-
Ako sme zefektívnili riadenie projektov pomocou Shape Up-u?
Ani backlog, ani nástenka… nič z toho k práci nepotrebujeme. Zaviedli sme metodiku Shape Up a práca na projektoch sa zefektívnila. Čím to je?… Pokračovať v čítaní
-
Cesta kreativity v transformujúcom sa svete dizajnu
Už od roku 2014 sa darí slovenskej By Design konferencií zastrešovať svetoznámych dizajnérov, ktorí ochotne zdieľajú s divákmi poznatky z praxe.… Pokračovať v čítaní
-
Aká bola Nette akadémia pre backend vývojárov v Bluewebe?
Naši klienti rastú a s nimi musíme aj my. Čas hrá proti nám a my sme motivovaní ho nájsť a správne využiť. Jednou z ciest pre nájdenie času je získať… Pokračovať v čítaní
-
A/B testovaním k lepším výsledkom e-shopu
Existuje v rámci optimalizácie konverzného pomeru väčší pocit zadosťučinenia ako úspešný A/B test pri ktorom zistíme, že sme niečo zlepšili o… Pokračovať v čítaní
-
Využitie farieb ako nástroja na cielené rozvíjanie emócií zákazníkov
Čo stojí za výberom farieb pre váš e-shop? V mnohých prípadoch ide výlučne o naplnenie estetickej funkcie bez hlbšieho významu. Emócie sú však… Pokračovať v čítaní
-
Ako maximalizovať profity vďaka zohľadneniu potrieb používateľov
Dobrý dizajn predpokladá, ako bude užívateľ postupovať – vedie jeho cestu. Čo sa však stane v prípade, že mu celú cestu webom presne nalinkujeme?… Pokračovať v čítaní
-
Ako pomáha fulfillment riešiť problémy so skladovaním a logistikou
Je pre Váš e-shop náročné zabezpečiť skladovanie a distribúciu tovaru zákazníkom? V takom prípade by ste sa mali zoznámiť s výhodami fulfillmentu a… Pokračovať v čítaní
-
Čo by ste mali vedieť predtým, než vstúpite na marketplace?
Odvetvie e-commerce zažíva "boom" aj napriek/vďaka aktuálnej situácii. Väčšina e-shopov zaznamenáva nárast predajov a tržieb rádovo v desiatkach až… Pokračovať v čítaní
Najpopulárnejšie články
Navrhujeme, vyvíjame a
optimalizujeme e-shopy na mieru.