Rýchle zhrnutie: Už od minulého týždňa pracujeme vzhľadom na vzniknutú situáciu spojenú s COVID-19 preventívne všetci z našich domovov. Zdá sa, že v bezpečí domova budeme pracovať nejeden týždeň. Nakoľko to však ovplyvní našu prácu a čo to znamená pre našich klientov?
Pracujeme v rovnakej kvalite na diaľku
Vymenili sme kanceláriu, kde sme si boli všetci “po ruke”, za pohodlie domova. Naša pobočka preto zíva prázdnotou. Našim klientom sme však plne k dispozícii tak ako doteraz - v bežnom pracovnom čase, či už na telefónoch a emailoch, alebo aj v našom internom nástroji Orchestra.
Zdieľame informácie online
Namiesto osobných stretnutí uprednostňujeme videokonferencie alebo telefonáty. Napríklad interné porady a standupy absolvujeme pomocou nástroja Hangouts Meet od Google, ktorý je skvelý na telefonovanie a zdieľanie obrazovky s viacerými osobami. Jeho premium verziu ponúka Google (aj s nástrojmi GSuite a G Suite Education) bezplatne až do 1.júla - vrelo odporúčame.
Sme pripravení pomôcť
Sme si vedomí, že momentálna situácia zasiahla našich klientov rôznymi spôsobmi. Niektorí, žiaľ, boli nútení zatvoriť svoje kamenné predajne, iní si dali nútenú pauzu so spracovaním objednávok a ďalším zas naopak narástli objednávky rádovo v stovkách percent. A to je len niekoľko príkladov problémov, akým musia čeliť. Preto sme neustále s našimi klientmi v kontakte a sme pripravení im pomôcť.
Či už ide o pomoc s krízovou komunikáciou alebo s akýmikoľvek problémami s e-shopom, s nami môžu vždy na 100% rátať.
A ako sa s aktuálnou situáciou vysporiadala vaša firma? Máte možnosť pracovať z domu alebo prijala vaša firma iné opatrenia, ktoré majú pomôcť v týchto časoch? Kdekoľvek pracujete, dúfame, že ste v poriadku a veríme, že sa situácia čoskoro upokojí. Držme si palce.