Tvorba e-shopov

Každý produkt ako aj internetový obchod je individuálny. Jedným univerzálnym obchodom nie je možné uspokojiť požiadavky všetkých predajcov. Každý eshop vytvárame na mieru, aby vyhovel všetkým požiadavkám a obsahoval potrebné funkcie.

Proces tvorby

Vychádzame z analýzy a cieľov, ktoré vykonáme na začiatku spolupráce. Spoločne si prejdeme z akého dôvodu budeme webshop vytvárať a stanovíme si ciele, ktoré chceme dosiahnuť.

Pred samotným začiatkom prác vykonáme analýzu, ktorou určíme kľúčové vlastnosti internetovej stránky pre splnenie cieľov a ďalší postup. Vychádzať budeme z informácií o vašich produktoch či službách, silných a slabých stránkach vašej spoločnosti, zákazníkoch, konkurencii a pod.

Veľký dôraz kladieme na otázku, kto sú vaši zákazníci a aké sú ich špecifiká. Obchod je vždy potrebné prispôsobiť ich potrebám a najmä očakávaniam.

Hľadáme kľúčové slová pre vaše produkty a služby. Dbáme na správnu informačnú architektúru v záujme dosiahnutia čo najlepších pozícií vo vyhľadávačoch. Už vopred myslíme na SEO a následnú propagáciu hotového webu.

Bez kvalitnej analýzy nemôžme vytvoriť kvalitný eshop. Zvyčajne tvorí 40% z celkovej práce na projekte.

Nasleduje tvorba loga, wireframov, grafického návrhu, programovanie a spustenie internetového obchodu. Celý proces je bližšie popísaný v sekcii Tvorba internetových stránok.

Výhody

Systém na prevádzkovanie internetového obchodu neustále vyvíjame a zdokonaľujeme. Veľký dôraz dbáme na vysokú bezpečnosť, stabilitu, spoľahlivosť a možnosť ľahkého rozšírenia o nové funkcie.

Internetový obchod má dve časti. Prvú tvorí klientská sekcia, cez ktorú nakupujú zákazníci a je verejne prístupná.

Druhú tvorí administračné rozhranie pre správcov a majiteľov eshopu, ktoré umožňuje spravovať produkty, objednávky a obsah celej internetovej stránky. Ľahko sa používa, je prehľadné a overené množstvom spokojných zákazníkov.

Kľúčové vlastnosti a funkcie

  • Správa produktov – umožňuje pridávať, meniť alebo odoberať produkty. Samozrejmosťou sú hromadné operácie, vďaka ktorým napr. ľahko zmeníte cenu viacerým produktom naraz alebo vymažete viacero produktov behom sekundy.
  • Evidencia objednávok – prehľadná správa prijatých objednávok doplnená o štatistiku predaja. Umožňuje sledovať stav objednávok, úhrady jednotlivých transakcií a pod.
  • Správa zákazníkov – eviduje zákazníkov a všetky potrebné údaje, napr. kontakty, fakturačné údaje a dodacie adresy.
  • Fakturácia – systém dokáže sám generovať riadne a zálohové (proforma) faktúry v závislosti na zvolenom type platby. Faktúry je možné prepojiť s vaším účtovným systémom.
  • Platobné metódy – hotovosť, prevod pred alebo po dodaní tovaru, Paypal, platobné karty a rôzne bankové platobné systémy (napr. Sporopay, Tatrapay a pod.).
  • Účtovníctvo – eshop je možné elegantne prepojiť s účtovnými alebo skladovými systémami, napr. MK-Soft, Pohoda, Money S3 atď. Vďaka tomu môžete efektívne sledovať stav tovaru na sklade, meniť ceny alebo generovať faktúry.
  • Optimalizácia pre vyhľadávače – cieľom internetového obchodu je predávať tovar zákazníkom. Zákazníci budú nakupovať len pokiaľ eshop rýchlo nájdu vo vyhľadávačoch. Od začiatku sme preto dbali na to, aby systém spĺňal všetky on-page SEO faktory, t.j. SEO-friendly URL adresy, validný HTML kód, správna štruktúra a sémantika v stránkach.
  • Prepojenie s Google Analytics – Umožňuje sledovanie návštevnosti obchodu, analyzuje zdroje návštevnosti a správanie zákazníkov na webe. Štandardne nastavujeme Analytics tak, aby sledoval objednávky (vrátane jednotlivých produktov), vyhľadávanie v rámci stránky a poznal česko-slovenské vyhľadávače.
  • Výstupy pre služby Heuréka.sk a NajNakup.sk – po zaregistrovaní sa do týchto služieb budú vaše produkty automaticky zaradené do ich databázy.
  • Fulltextové vyhľadávanie a hľadanie podľa parametrov – zákazníci môžu medzi produktmi pohodlne vyhľadávať. Do vyhľadávania môžu zadať hľadané slovo alebo frázu. Prípadne môžu hľadať podľa špecifického parametra produktu, napr. tričká len určitej veľkosti a pod.
  • Podpora viacerých jazykov – eshop je možné pohodlne prevádzkovať vo viacerých jazykoch.
  • Diskusie k produktom a hodnotenia – zákazníci môžu k produktom pridávať slovné komentáre a hodnotenia. Zvyšujú tak dôveryhodnosť vášho obchodu a pozitívne reakcie môžu presvedčiť ďalších návštevníkov ku kúpe.
  • Zľavy a kupóny – systém dokáže pohodlne generovať a následne akceptovať zľavové kupóny alebo vouchery.
  • Newsletter – svojim zákazníkom a partnerom môžete ľahko posielať novinky zo svojho internetového obchodu.

Odovzdanie internetového obchodu

Pri odovzdaní hotového systému vás zadarmo zaškolíme do používania redakčného systému a vysvetlíme základy práce s nástrojom Google Analytics.

Ihneď po spustení a otestovaní obchodu odporúčame naplno sa začať venovať nástrojom internetového marketingu ako sú SEOPPC reklamy, kampane na sociálnych sieťach (Facebook, Twitter, Foursquare a ďalšie) alebo microsites.

S prevádzkovateľmi eshopov úzko spolupracujeme aj po odovzdaní projektu. Požiadavky na doplnenie ďalších funkcií riešime promptne. Z našich skúsenosti vieme, že spustenie eshopu prinesie vždy nové skúsenosti a poznatky.

Radi komunikujeme s klientmi. Telefónom, e-mailom, Skypom, cez IM alebo osobne – máme kanceláriu v Žiline a pobočku v Púchove. Radi sa stretneme. Pred monológom uprednostňujeme dialóg. Preto nespolupracujeme s ľuďmi, ktorí majú vždy vo všetkom pravdu a rozumejú webom lepšie ako my.


Čo ďalej?

Nezáväzný dopyt