UX/CRO Špecialista

Ak si vášnivý UX dizajnér so slabosťou pre dáta, poď k nám vytvárať a optimalizovať veľké e-commerce projekty.

Zhrnutie

  • nástup ihneď
  • kancelárie v Žiline
  • úväzok full time (živnosť, TPP)
  • ideálne aspoň 2 roky skúseností s navrhovaním/optimalizáciou webových projektov
  • home-office friendly
  • plat od 2000 eur mesačne, pravidelné zvyšovanie a odmeny na základe výsledkov firmy

Kto sme

Žilinská e-commerce agentúra Blueweb. Momentálne nás je 23 a tvoríme úspešné e-commerce projekty prevažne pre slovenské značky, ktoré sú celosvetovo úspešné. Medzi našich klientov patrí GATE, Isadore, Be Lenka, Namaximum.sk, Pneusvet.sk, či Klenoty Aurum. Spolupracujeme dlhodobo a s klientami máme dobré vzťahy. Okrem vývoja riešime aj návrh nových e-shopov a optimalizáciu existujúcich projektov.

O pozícii

Riešime nové projekty, v ktorých si prejdeš celým procesom návrhu nového e-shopu, od výskumu až po dodanie podrobného wireframe-u. Riešil by si aj priebežnú optimalizáciu súčasných projektov. Je to rôznorodá pozícia a prakticky budeš taký profesionálny zlepšovateľ všetkého, čo ti príde pod ruky.

Veľkým benefitom je, ak poznáš ako fungujú e-shopy a vývoj okolo, dokážeš sa aspoň na základnej úrovni rozprávať s vývojármi, vieš posúdiť, čo je možné a skoro nemožné. Mal by si mať aspoň 2 roky skúseností s navrhovaním, prípadne optimalizáciou webových projektov.

Mal by si byť schopný

  • analyzovať e-shop, prísť s návrhmi na zlepšenie a hypotézami, ktoré majú hlavu a pätu a potenciál zlepšiť výkonnosť,
  • urobiť používateľský výstup a mať prehľad v metódach používateľského výskumu,
  • vedieť komunikovať s klientom, pochopiť jeho potreby, pýtať sa správne otázky a dodať to, čo potrebuje,
  • vedieť komunikovať s vývojármi, pripraviť im jasné zadanie a spolupracovať na tvorbe projektov a vylepšení
  • vymyslieť, nasadiť, odsledovať a vyhodnotiť A/B testing,
  • nebáť sa navrhovať nové riešenia nie len pre klientov, ale aj pre naše procesy,
  • učiť sa rýchlo, inovovať, skúšať nové veci, mať drive a chuť napredovať

Čo nemusíš byť

  • nemusíš byť hyper dobrý grafik, stačí, že robíš pekné a použiteľné WF
  • nemusíš byť nabúchaný analytik, stačí, že rozumieš základným metrikám

Aké nástroje používame, resp. čo by si mohol ovládať

  • návrhy robíme vo Figme – bolo by fajn, keby v nej máš odklikané, ale ak si robil/a v Sketchi alebo XDčku a nerobí ti problém presedlať, je to OK
  • vyznáš sa v Google Analytics – rozumieš reportom, metrikám, poznáš rozdiel medzi userom, session a pageview
  • robil si s Hotjarom (alebo niečím obdobným) – vieš nastaviť heatmapy, niečo z nich vyčítať, máš napozerané správanie používateľov
  • vieš pripraviť A/B test v Google Optimize
  • ak sa vyznáš v GTM, prípadne ak vieš povedať, ako ti má vývojár pripraviť dataLayer, tak to je veľké plus
  • sem tam používame rôzne iné nástroje, záleží od projektu. Ak máš obľúbený, ktorý by si rád používal aj u nás, nie je problém – dohodneme sa

Okrem toho

  • máme vlastný interný systém Orchestra, kde komunikujeme s klientmi, plánujeme prácu, riešime tasky atď., skrátka všetko, čo je potrebné k dobrému projektovému manažmentu
  • používame Notion – na poznámky, wiki a plánovanie väčších projektov a v rámci dizajnu si tam zdieľame výskum, výstupy, feedbacky atď.
  • Slack – na dennú komunikáciu s tímom
  • Discord – na spoločné remote porady
  • Miro/Figjam – na brainstormingy a spoločné workshopy

Žiadny strach!

Možno sa ti zdá, že je toho príliš, aj si sa trochu stratil a možno si si nie úplne istý, či všetko z toho dokážeš hneď na prvýkrát riešiť. My sme tu od toho, aby sme ti pomohli ako sa len bude dať. Vždy budeš mať po ruke niekoho, na koho sa môžeš obrátiť, keď si nebudeš istý.

Tvoj „buddy“ na najbližšie obdobie bude Aďo.

Čo získaš?

  • priestor na presadzovanie svojich nápadov - u nás môžeš byť reálne súčasťou zmien a vylepšení, nemusíš nám len pritakávať
  • stabilnú pozíciu s možnosťou rastu
  • rozlet - po čase si sám môžeš vybrať, čo ťa viac baví, k čomu inklinuješ
  • veľký priestor na učenie sa
  • dobrý kolektív – snažíme sa, aby to tu fungovalo v dobrej a otvorenej atmosfére
  • kamošov, nie len robošov
  • možnosť HO - viac menej kedykoľvek potrebuješ, ale sme radi, keď sa občas vidíme a pokecáme zoči-voči
  • spoločné obedy
  • pravidelné teambuildingy

Vzdelávanie

  • máš prakticky neobmedzené možnosti – môžeš si vypýtať kurz, knihu, školenie – skrátka čokoľvek, čo si myslíš, že ťa može profesne/ľudsky posunúť
  • prístup na Baymard, NNGroup
  • Gallup CliftonStrengths
  • samozrejme interné zdieľanie vedomostí

Dostaneš

  • Macbook
  • budget na hardvér (monitor, sluchadlá...)

S kým budeš pracovať

  • do kontaktu prídeš určite s ľudmi z rôznych oddelení – projekťáci, vývojári, markeťáci aj obchod
  • „CORE“ UX / CRO tvorí Aďo, ktorý rieši skôr technickú/analytickú stránku a Lenka, ktorá rieši UI

Ako si ťa predstavujeme

  • zodpovedný, organizovaný, cieľavedomý
  • komunikatívny, resp. vieš dobre komunikovať svoje myšlienky
  • otvorený a priateľský
  • vieš prijať kritiku a nie si prehnane tvrdohlavý
  • vieš prijať iný názor
  • máš skutočne rád svoju prácu, nechodíš si to tu len odklepkať, ale tvoríš spoločne s tímom reálnu hodnotu pre klientov
  • vieš povedať svoj názor, nie sme neomylní a chceme vedieť, keď sa ti niečo nepáči
  • si empatický, vieš sa vcítiť do kože používateľov (aj kolegov)
  • si dobrý človek

Ak chceš o nás, našej práci a firemnej kultúre zistiť viac, určite sa pozri na:

Čo by si nám mal poslať spolu s CV?

  • krátke intro o sebe a prečo by si s nami chcel pracovať
  • portfólio, ak máš alebo aspoň zbežne popíš, na akých projektoch si pracoval a čo si tam riešil

Čo bude nasledovať, keď nás kontaktuješ?

  • mrkneme sa na podklady, ktoré si nám poslal a následne ťa budeme informovať, či ťa pozveme na pohovor alebo nie (budeme sa snažiť dať ti vedieť aj v prípade negatívnej odpovede)
  • následne si dohodneme pohovor, kde v užšom kruhu pokecáme o tvojich skúsenostiach... ty sa môžeš pýtať nás a my sa budeme pýtať teba tak, aby sme si o sebe spravili lepší obrázok
  • ak všetko klapne a povieme si, že to spolu skúsime, doladíme technické detaily a už si náš

Zaujali sme ťa?

Tak sa ozvi a poďme spolu vytvoriť niečo skvelé.