Unilabs Online

Spoľahlivý prehľad o vašom zdraví

Ukážka designu
O značke

Unilabs Slovensko, s. r. o. je privátnou spoločnosťou, ktorá pod jednou strechou poskytuje všetky služby laboratórnej medicíny. Kontinuálne rozširuje paletu vyšetrení, zavádza moderné metódy diagnostiky v súlade so svetovými trendmi. Využíva pritom poslednú generáciu prístrojovej techniky od svetovo renomovaných výrobcov.

Úvod

E-shopový projekt Unilabs je na prvý pohľad špecifiký tým, že predáva službu. Pri programovaní objednávkového procesu a prispôsobení fungovania e-eshopu pre viacero krajín bolo potrebné naše systémové e-commerce riešenie Venalio výrazne ohýbať. Tvorili sme prezentačný web spoločnosti www.unilabs.sk a e-shop na predaj služieb www.unilabs.online

Výzvy a ciele

Najväčšou výzvou pri tvorbe tohto projektu bol objednávkový proces, ktorý musel byť prispôsobený na flexibilné interaktívne objednávanie sa na odbery na rôznych odberných miestach. To v kombinácii niekoľkých druhov služieb a dostupnosti relevantných termínov. Ďalším špeficikom bola príprava na fungovanie vo viacerých regiónoch.

Optimalizácia používateľskej skúsenosti

Zameriavali sme sa na vylepšenie používateľského rozhrania prostredníctvom dôkladných úprav detailov produktov a objednávkového procesu. Naším cieľom bolo vytvoriť pre zákazníkov intuitívne a prehľadné rozhranie, ktoré robí nákup čo najjednoduchším a najefektívnejším. Vďaka našej práci v oblasti UX sme dosiahli hladký a bezproblémový proces od výberu produktov až po dokončenie objednávky.

1. Objednávkový proces

Zameriavali sme sa na zjednodušenie a optimalizáciu objednávkového procesu, aby sme zakazníkom ponúkli pohodlné a efektívne prechody od výberu testov až po finálnu objednávku. Proces je navrhnutý tak, že zakazník si môže vybrať odbernú lokalitu, čas odberu a spôsob odberu podľa vlastných preferencií.

Berieme v úvahu aj legislatívne požiadavky a spracovanie citlivých údajov, čo znamená, že náš systém nie je len technicky bezpečný, ale aj pôsobí dôveryhodne. Tento prístup nám umožňuje ponúknuť zákazníkom maximálny komfort pri nakupovaní, zatiaľ čo zabezpečuje, že všetky operácie sú vykonávané v súlade so zákonmi a etickými normami.

2. Lokalizácia pre viacero krajín, plná modularita a multijazyčnosť

V súčastnosti e-shop Unilabs Interantional funguje na Slovensku, v Čechách, Arabských Emirátoch, či pripravovanej Švajčiarskej verzii. Pridanie nového regiónu sa dá nastaviť už len s frontendu – tzn. že systém je navrhnutý tak, aby si vedel pridať aj manažovať každý novú regionálnu verziu. Vzhľadom na medzinárodné pôsobenie spoločnosti sme implementovali multijazyčnosť. Našou prioritou bolo, aby bolo prepínanie medzi jazykmi čo najjednoduchšie, preto sme túto možnosť umiestnili priamo do hlavnej navigácie e-shopu, kde je ľahko dostupné a neustále viditeľné na všetkych cestách zákazníka.

3. Pokročilé vyhľadávanie

S rastúcou ponukou testov od Unilabs.Online sme venovali pozornosť vývoju pokročilého vyhľadávania. Vďaka funkcie autofill (našepkávač) sa vyhľadávanie stáva ešte rýchlejším a pohodlnejším. Vyhľadávanie nie je obmedzené len na testy, zákazníci môžu vyhľadávať aj v kategóriách produktov a článkoch o zdraví. Týmto spôsobom zabezpečujeme, že zákazníci Unilabs.Online majú ľahký prístup ku všetkým potrebným informáciám.

4. Vernostný program

Na budovanie lojality zákazníkov sme pridali program Live&CARE. Umožňuje zákazníkom nakupovať výhodnejšie vďaka nazbieraným bodom, ktoré nie sú obmedzené na konkrétne produkty alebo služby a môžu byť využité na akýkoľvek produkt v ponuke Unilabs.Online, čo zákazníkom poskytuje maximálnu flexibilitu pri nakupovaní. Zbieranie bodov navyše motivuje zákazníkov k pravidelným nákupom na našom e-shope, vďaka čomu sa zvyšujú konverzie na e-shope.

5. Komunikácia s API master data

Riešenie Unilabs.Online je špecifické aj tým, že komunikuje s centrálnym API master data, kde sú ukladané dáta o testoch, odberoch a ostatných premenných týkajúcich sa služieb.

6. Zlepšovanie konverzného pomeru – služba CRO

Našu spoluprácu sme nedávno rozšírili spustením programu na optimalizáciu konverzného pomeru (CRO – Conversion Rate Optimization).

Pomocou testov systematicky zisťujeme, ktoré úpravy na e-shope naozaj fungujú a majú zmysel. Keďže investícia do CRO programu má krátku dobu návratnosti, je to efektívny nástroj na to, ako zvýšiť používateľský zážitok, konverzný pomer a ako posilniť značku.

Prečítajte si viac, ako zvýšite konverzný pomer vášho e‑shopu prostredníctvom CRO v našom článku.

Použité technológie

Projekt Unilabs.online bol realizovaný z pohľadu backend programovania na frameworku Nette. Ďalšie technológie boli software umožňujúci prácu s asynchrónnymi frontami RabbitMQ, fulltextový vyhľadávač ElasticSearch a databáza Redis kde sa ukladajú napríklad údaje o produktoch, ktoré sa získavajú z hlavnej DB a zvyšuje sa tak rýchlosť webu.

Pozrieť e-shop

Ďalšia referencia

eFarby

Špecialisti na farby – Najväčšie online farby, laky

Pozrieť referenciu
Zaujala vás naša práca
a máte záujem o kvalitný e-shop?

Začnime spolu
nový projekt

Napíšte nám
Blueweb

Navrhujeme, vyvíjame a
optimalizujeme e-shopy na mieru.